Monday, August 27, 2007

jale

Pe când ma plimbam pe blogu' lui Morar ca tocmai ma gândeam ca e 27 si zicea ca vine, am clicait si pe bloguri din comentarii. Si mi-am dat seama de o chestie: ba de cacat mai e si blogosfera asta. Se dau pe ea niste nulitati plictisitoare la maxim. Uite ca aici:

http://andreea29.blogspot.com/

si de acolo, tot înainte... Cum am zis: daca n-ai informatie ori faci meta (cum fac eu acuma si care si asta e naspa) ori d-ale personale: am mîncat un sanvici, avea sunca, mie sunca îmi aduce aminte de... si urmezi cu niste amintiri generice si înfrumusetate oricum ca nu cumva sa stie ruda apropiata care e singurul cititor cum mergeai tu la mare în vacanta si o luai în cur cînd familia credea ca esti la scoala de vara. Asa ca scrii "cutare lucru mi-aduce aminte de verile de mai an cînd mergeam la mare si eram pe plaja cu Dinu/Costel/Mircea si ne tineam de mîna, si uneori ma strîngea mai tare asa ca am si acum urma... Si sanviciul cu sunca de dimineata îmi cazuse greu asa ca dupa plimbarea pe plaja ma cam durea curul."

Dar noi stim adevarul, noi stim.

4 comments:

Anonymous said...

Daca sunt nulitati plictisitoare nu le citesti ;)

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Nu stiu cat de destept esti tu de o faci pe dansa proasta, fara ca macar sa o cunosti. Nici nu vreau sa ma gandesc ce parere ai despre Mama Omida care si-a facut blog, sau despre manelarii care nu fac altceva decat sa copieze codurile videoclipurilor de pe youtube si sa le puna la ei, cica, PE BLOG. Si daca stai sa te gandesti un pic, blogul e spatiu personal. Cum tu ai facut-o proasta pe ea aici, la tine pe blog, si nu patesti nimic, asa si ea si oricine are dreptul sa scrie ce vrea si sa faca ce vrea la el pe blog. Ca de-aia e personal. Urat din partea ta.

mailman said...

^^ n-am citit blogul Mamei Omida si nici celelalte. Blogul e spatiu personal în masura în care spatiul personal poate fi vazut de oricine. Nu era un atac la persoana era doar o constatare: era plictisitor si nul. E parerea mea personala si de aia am si scris-o aici în loc sa o postez ca un taran în comentariile de pe blogul altuia.

Anonymous said...

ur quite cool actually.

[daca e vreo problema cu blogomanii e k 99% sunt total emo si boring. si orice e mai bine decat asta, nu?]

mai putin postu ala cu pavarotti: he was just an ol fart, singin ol fartz.

anyway, keep it up.